lørdag 14. april 2007

resten av påsken og litt til

ja! då va tiden her igjen for et nytt blogginnlegg. på høy tid, kanskje, men bedre seint enn aldri, sier no eg. oi, d va mangen kommaer i en setning.

onsdag 4. april: eg dro t byn og møtte anne ingeborg og therese på sundtkaféen. etterhvert kom katrine også inn. d va helt frykteli koseli! va evigheter siden sist eg traff di begge to. så dro katrine, anne og meg ut t marte på sotra. der va vi og spiste pizza og muffins og is og chips og i d hele tatt. d va bare helt ekstremt fantastisk! anna katharina og silje kom litt seinere enn oss (ikke så rart, siden vi faktisk va der mye tidligere enn avtalt... men d va enkli bare kjekt!). katrine kjørte meg hjem. snill!



torsdag 5. april: eg va flink og leste psykologi på dagen!:D meg og ida elisabeth spiste indisk tandoori t middag. NAMNAMNAM!!!:D hurra for indisk mat! og så gikk vi i kirken på skjærtorsdagsgudstjeneste. kjempefin gudstjeneste. deili å synge salmer igjen og høre orgel. d savner eg faktisk litt av og til! då vi kom hjem, prøvde vi gamle kjoler som vi har fått fra farmor og mormor. d e bare så vanvitti arti at farmor sine gamle kjoler passer til meg no! helt KONGE!:D og så så vi en james bond-film på kvelden og spiste sjokolade og chips. søsterkveld e meget BRA.

fredag 6. april: denne dagen hadde anna katharina bursdag, og eg glømte å sende melding. skam, skam, skam! eg va i kirken sammen med ida elisabeth, og d va virkeli helt nydeli. hon som leste Jesu lidelseshistorie kunne hele greien utenat. helt fantastisk! så kom katrine hit. og så dro vi opp til marte på bønes. der kom også liv iren og anne ingeborg. eg har altså så masse bra venner! blir litt trist av at eg ikke treffer di oftere, men vi må ta d igjen t sommeren. allti bra å være hos marte sammen m gamle usa-folk. og selvsagt katrinemoren!:D marte disket som vanli opp m masse deili mat, og troskje du hon t og m spilte gitar for oss? d va så uendeli KOSELI! vi sang masse sanger som vi allti pleide å synge på hillcrest. takk for en fantastisk kveld, gode jenter!

lørdag 7. april: eg og ida elisabeth reiste t byn. og d snødde ute! eg va helt i sjokk. e så møkka lei snø at eg vetskje ka eg ska si, og der va d hvitt utenfor vinduet mitt. grøss... eg skulle finne meg en jakke, men d endte m at ida elisabeth kjøpte en kjole og en genser, mens eg kjøpte en topp på salg. på kvelden va eg hos anna katharina i bursdagsbesøk. m masse gode folk og mye god mat.

søndag 8. april: eg va på besøk hos ørjan og lena og ungene, nåkken pionerkirke folk som eg e så gla i! har sotte tonnevis m barnevakt for di ungene, og savner di masse når eg e i kr sand. fikk vært sammen m di i mangen timer, så d va veldi, veldi kjekt. og så kom mamma og pappa og johann henrik hjem fra påskeleiren. og eg pakket kofferten min.

mandag 9. april: marius og eg hadde 4-månedersdag!:D og eg kom t bake t kr sand. ble hentet av min kjære på flyplassen, og vi hadde en kjempekoseli dag sammen. deili å være t bake igjen i kr sand, men d va veldi godt å være hjemme en tur også.

d va d! ikke veldi bra skrevet, dette her, men d får holde. får ta d igjen en annen gang.


1 kommentar:

Anonym sa...

Påske, blåse, egg. Det var nå mine tre ord om høytiden! Hva blir det neste? Jul?