tirsdag 17. juli 2007

leNge siDen

nå er det en stund siden jeg har skrevet her. det skyldes mange ting, men først og fremst latskap. i tillegg har det vært mye jobbing (er i min femte jobbeuke), marius har vært her en helg, og jeg har nettopp vært på sørlandet hos han en uke. og ellers er det mye tid som går med på å henge med venner og familie. det liker vi!:)

mine blogginnlegg blir aldri sammenhengende. det er liksom en tendens som går igjen, og det må jeg bare beklage på det dypeste. kanskje jeg egentlig ikke burde ha blogg. burde det kanskje vært forbeholdt de som fikk til å skrive noe fornuftig med en sammenheng? jeg vet ikke, jeg. mulig, det.

jeg har en utrolig kul bror på atten år. han har åpnet øynene mine for john mayer. nå skal jeg pusle puslespill mens jeg hører på denne flinke musikkmannen fra amerika. fikk liksom ikke til å skrive noe i dag. prøver forhåpentligvis snart igjen.

jeg har forresten verdens beste kjæreste. supersweet, i know. but still, it's true.

- pis -

1 kommentar:

Anonym sa...

Blogging er fri for alle! (spesielt deg)

Jeg har forresten også verdens beste kjæreste! Jøss, for et sammentreff...