torsdag 19. juli 2007

i dag er jeg glad fordi -

- Harry Potter and the Deathly Hallows kommer ut på LØRDAG!
- jeg ikke begynner tidlig på jobb og dermed ikke trenger å stå opp så tidlig heller før søndag
- pionérnettverket arrangerer sin årlige leir neste uke, og jeg skal henge masse med Ida Elisabeth og Silje (og forhåpentligvis kommer Katrine en tur...)
- pappa har spilt Grieg for meg i kveld
- puslingen stadig går fremover
- jeg endelig har fått kjøpt meg en jakke
- Anne Ingeborg er vennen min
- jeg kan spille piano
- det er så kjekt å treffe kjentfolk i byen som en ikke har sett på evigheter
- jeg snart skal gå på Fretex igjen
- Ida Elisabeth og jeg skal se bollywood-film på fredag
- jeg har snop på kjøkkenet som jeg kan spise i morgen
- jeg lever

hurra, amen, takk og lov, halleluja!

2 kommentarer:

- viV - sa...

Gleder meg til å komme til Bergen og hilse på igjen!!! Og gleder meg veldig til vi skal bo sammen til høsten, det blir flotte greier...:-) Du er skjønn!

Hanna Grethe sa...

takk!:) du er skjønnere!