fredag 16. november 2007

TV og andre ting








tv er en stor del av livet mitt for tiden. på en vanlig dag ser jeg gjerne 7th Heaven, One Tree Hill, Home and away, Friends, Scrubs og That '70s Show. det er ganske mye tv, men det er ikke et problem for meg å se så mye på tv. ikke i det hele tatt, faktisk. jeg er litt sliten for tiden, og da er det deilig å bare sitte passiv og ikke gjøre noen ting, ikke tenke noen ting og faktisk bare se på skjermen. avslappende. for øyeblikket sitter jeg faktisk og ser idol! :-) a-ha-kveld. spennende. flott at vi kan hylle a-ha på denne måten, sier Jan Fredrik Karlsen. Mariann har et sterkt forhold til a-ha. og benedicte adrian sier at du må ha helt usedvanlig range på stemmen for å synge f eks take on me. eg for min del hadde ikke hørt den originale take on me før jeg hørte den med a1. så det er mitt forhold til take on me. a-ha er flinke, de, men i mitt unge liv har jeg faktisk hørt mer på a1. noen vil kanskje si at dette er stor skam og at jeg burde være flauere enn flauest, men det er jeg faktisk ikke. jeg er bare ærlig. nå skal Kim Rune synge summer moved on. den liker jeg! :-) ha en fortreffelig aften, alle sammen.


må Gud velsigne dere.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Må si dette er et av dine aller beste innlegg på denne bloggen!
"Jeg er bare ærlig"
HERLIG!!! :-D

Gud velsigne deg kjære jenta mi!

Audun Westad sa...

Til å sitte passiv og bare se på, så har du en passiv sarkasme ovenfor a-ha som jeg liker :)

Hanna Grethe sa...

marius: takk! :-) ærlighet varer jo som kjent alltid lengst.

systematisk kaos: så bra! :-) a-ha er jo flinke, de, men a1 har helt klart mer skjarm. :-D

Hanna Grethe sa...

æææ! sjarm uten k!