tirsdag 28. oktober 2008

BLOGG

Det skjer innimellom, ja, faktisk ikke så helt sjeldent, at jeg vurderer sterkt å bare legge ned hele denne mirakkels-bloggen. Det er jo til tider et mirakkelskap uten like, og jeg er jo ca den minst oppfinnsomme bloggeren på denne jord. Samtidig er det jo gøyt å skrive litt av og til. Så jeg vet ikke helt, jeg.

Uansett.
Livet går sin gang, og Flekkefjord er fremdeles visstnok the place to be. But not much longer! Fredag 7. november drar jeg til Botswana sammen med tre andre sykepleierstudentjenter og blir der i seks uker. Og så er det plutselig jul igjen. Min siste jul som ugift skal feires i Bergen sammen med mamma, pappa, søsknene mine og mormor og morfar. Jeg gleder meg noe voldsomt! :-) Jul er like stas hvert eneste år! Jeg kan ikke forstå de som syns julen har mistet sin glans etter de ble voksne. Julen blir jo bare bedre og bedre! :-D Og så kommer Marius opp etter noen dager. Og DA blir det i hvert fall FRYD og GLEDE og GAMMEN dagen lang!! :-D

Det er godt å ha noe å glede seg til. Jeg gleder meg til masse, masse.
F. eks til
- Ida Elisabeth kommer til Kristiansand i februar
- jul!
- Marius og jeg gifter oss i juni
- jeg blir ferdig med utdannelsen
- jeg skal treffe Irene i dag
- jeg skal til Kristiansand i helgen
- jeg skal bo i Kristiansand etter nyttår
- Kristin og Mike får baby
- Oslo-turer etter nyttår

Og masse, masse mere! Jeg er et velsignet menneske. Takk! :-)


11 kommentarer:

Audun Westad sa...

Jeg leser mellom linjene at Audun er i Kristiansand, og derfor er Kristiansand bra :)

Jeg synes ikke du skal legge ned bloggen. I henhold til kaosteorien vil det få uante følger :)

Som jeg sa til Agnete (uten H) så er det viktig med gode og varierte lister. Jeg liker godt å ha ting i system, iallfall tilsynelatende i system :)

kos deg med irene idag, så prates vi plutslig igjen :D

Fru Irene, ho pene sa...

Fantastisk bilde :) Og takk for at du gleder deg til å treffe meg, for jeg gleder meg himla møye til å treffe deg! Du er et nydelig og fantastisk menneske :D:D:D

Og IKKE legg med bloggen. Den bringer sol inn i hjertet mitt.

Anonym sa...

Jeg er helt enig i at julen bare blir bedre og bedre! :D Og jeg håper at du skriver blogg og legger ut bilder når du er i Botswana! Hadde hvertfall vært kjempe gøy å lese om! Du er god! Klem!

Anonym sa...

Ha, ha, ha! Legendarisk bilde! :-D Gleder meg te torsdag!

Hanna Grethe sa...

Audun: Selvsagt er det derfor Kristiansand er bra. Jeg beholder vel bloggen litt til, tenker jeg.

Irenemor: Bildet er jo tatt i et visst bryllup! :-)Veldig koselig å se deg i dag!

Aggie: Vet ikke helt hvordan det er med internett der vi skal være, men håper jeg får litt tilgang innimellom. DU er god! :-)

Marius, kjæreste: Ja, vi er kjent for å være fotogene! :-) Jeg gleder meg også fryktelig til torsdag. HURRA FOR OSS! :-D

Anonym sa...

jeg synes du har en koselig blogg jeg!

synes absolutt ikke at du skal legge den ned !

Tagholdt sa...

Kan jeg bare skyte inn her at Flekkefjord er tidenes by, og at du kanskje går inn i historien som tidenes heldigste jente som får lov til å ha praksis der? Du skal få slippe å legge ned bloggen, men fra nå av vil jeg bare ha positive ord om O'fagre Flekkefjord!

PS. Jeg er veldig glad for at jeg slipper å bo der selv ;)

Ani sa...

Næh;legge ned bloggen? Hva er dette for slags tull?? Nå har jo "alle andre" begynt igjen også, jo! -Viktig å følge samholdet, vet du (evt bare gruppepresset)!

Ani sa...

By the way: KNALL bilde! *hehehe*

Hanna Grethe sa...

Simon: Nå har jeg kun én natt igjen her + en vakt på operasjonsavdelingen. Så ikke mange flere slemme ord om Flekkefjord, selv om jeg håper jeg aldri må bø her igjen... :-P

Ann Ingrid: Jeg venter uansett til etter Botswana. Og tusen takk! :-) Vi er eksepsjonelt fotogene.

- viV - sa...

Lykke til i Botswana!