tirsdag 29. mai 2007

...eksamen og sånn...

hvordan har det seg at en plutselig kan gå fra å være kjempeglad til å bli kjempetrist uten egentlig å ha noen grunn til det?
hvorfor er ikke jeg på flyplassen i Bergen når lillebroren min kommer hjem fra USA?
hvorfor trøstespiser jeg når jeg leser til eksamen?
hvem er det egentlig som bestemmer at studenter må ha eksamen rett før sommeren?
hvorfor er ikke Bergen nærmere Kristiansand?
hvordan kommer det til å gå på eksamen i morgen?
og hvordan kan fotball være kilde til så mye glede?

jeg lurer på mye i dag.
og så skriver jeg faktisk ikke dialekt.
fikk lyst til å skrive bokmål i dag.
i morgen er det eksamen i SV-118 for sykepleiestudentene på HiA.
det blir spennende. litt for spennende, kanskje.
men vi satser på at det går bra.
vi leker at det går bra.
det må bare gå bra.

jeg er SÅ uendelig takknemlig for at jeg får tilhøre Jesus.
for at jeg er Hans og Han er min.

"hold dere nær til Gud, så skal han holde seg nær til dere."
- amen -

3 kommentarer:

Anonym sa...

I love you Hannababy!

A sa...

Du er GULL Hanna Grethe!!!

Lykke til på eksamen!! :D

Fru Irene, ho pene sa...

Ja til å skrive bokmål framfor å skrive dialekt!