tirsdag 14. oktober 2008

Dette er dagen som Gud har gjort
Ikke lik noen andre dager
Dagen i dag, den er bare seg selv
Derfor kan jeg være glad
Enkelte dager er triste og grå
Andre er fulle av glede
Han som har laget dem, vet hvor jeg er
Jeg tror at Gud er meg nær


Denne sangen synger de i mamma og pappa sitt barnekor helt i begynnelsen av hver øvelse. Jeg var med i det koret i over ti år, så den har jeg sunget mange ganger. Derfor var det ikke vanskelig å synge med da jeg var med på korøvelse mandag for litt over en uke siden. Det var helt fantastisk å se og høre ungene synge en så sterk tekst om at Gud er hos dem og at han skaper hver dag. Jeg fikk en god del tårer i øynene, for å si det sånn. Det var nydelig! :-)

I dag kommer Irene faktisk på besøk til meg her i Flekkefjord. Det er ikke ofte jeg får besøk her av andre enn sykepleierstudenter som deler min flekkefjæriske skjebne, så det blir koselig! :-) Og så skal jeg på min første vakt på kirurgen i kveld. Spennende!

Ellers er jeg redd jeg holder på å bli litt forkjølet. Nesen renner litt, og i går hadde jeg hodepine, noe jeg aldri pleier å ha. Men det kan hende det bare er min frustrasjon over et idiotisk problemorientert prosjekt som setter meg litt ut. Jeg føler virkelig at jeg prøver og prøver og ikke kommer noen vei. SLITSOMT! Og ytterst frustrerende.

Til helgen blir det Kristiansand igjen. Skal bli godt å være der noen dager i strekk og falle litt til ro.

2 kommentarer:

Fru Irene, ho pene sa...

Jeg GLEDER meg, JEG gleder meg, jeg gleder MEG til å treffe DEG!!!

Audun Westad sa...

KRISTIANSAND!!! :D:D