tirsdag 19. februar 2008

Inspirert av Irene

Jeg skulle ønske jeg kunne lese i Narnia hele dagen.
I morgen treffer jeg mamma og pappa! :-D
Kalenderen min er nok den vakreste i hele verden.
Brukermedvirkning er et veldig flott ord, og det er veldig godt likt også. Populært, rett og slett. Moderne og hipt.
Ligretto må være et av de gøyeste spillene på jord.
Jeg spilte Yatzy i dag og tapte. Men det gikk helt greit.
Pannekaker er godt.
En blir sliten av oppgaveskriving.
I morgen blir morfar 80 år. :-)
Jeg savner Vivian.
Kinoen i Kristiansand er i grunnen ganske teit.
Juno er en bra film.
Prison Break er fremdeles spennende i sesong 3.
Min lille bror og søte kusine er på besøk.
Laks er fremdeles utrolig godt!
Søvn er undervurdert.
Det er fantastisk å gå til jobb klokken syv om morgenen og fryde seg over en vidunderlig soloppgang. Himmelen er også faktisk undervurdert.
Hvem hadde noen gang trodd at jeg skulle bli glad i Vigeland.
Det er varmt ute, og jeg kjenner at det er deilig at våren ikke er så langt unna.
Tørre klær på et stativ kan gi mye glede.
Jeg nyter at det er så tørt ute at jeg kan gå med hullete Converse-sko uten å bli våt og kald.
Jeg er glad i familien min.
Tiden går alltid altfor fort. Og det er alltid for lite av den. Veldig rart.
Lisa Børud er og blir en av de beste gledessprederne jeg vet om.
Jeg har vært i Marnardal. Kjørt bil i Marnardal, til og med.
Tiramisu er ikke godt.
Jeg har strittet ut håret med rettetang! Og det ble faktisk enda rettere!

Mye rart.



4 kommentarer:

Fru Irene, ho pene sa...

Skikkelig koselig at du er inspirert av meg! Slike innlegg er viktige. Enig i mye, mye, mye av det du skriver! Deilig med varme. Himmelen er undervurdert. Kalenderen er fantastisk (siden jeg også har samme, så vet jeg det!) Laks er godt! Du er god!
Må bare si at jeg er uenig i en ting... for tiramisu er GODT!!!

JEG ER KJEMPEGLAD I DEG!!!

Ani sa...

Jeg har også brukt rettetang!!! -Og håret BLE faktisk endel rettere av det, i alle fall de forste 4-5 minuttene. -Før det trassig og dårlig oppdratt det er, spratt rett tilbake til sin kjente form. Så rettetang er altså -i mine øyne- en av de tingene her i verden som er BETYDLIG overvurdert.

Ellers ; himmelen/soloppgang/solnedgang er absolutt undervurdert; gikk hjem fra jobb i går, og for første gang i år gikk jeg hjem mens det fremdeles var litt lyst. -Heilt fantastisk! :)

-Nå er nesten kommentaren min lenger enn posten din... *sorry*

Hanna Grethe sa...

Irene: Tiramisu smakte bare ikke godt, syns jeg. Ble skikkelig skuffet! Men den italienske sorbetisen var god :-) Jeg er SUPERGLAD i deg også! :-)

æni: Mitt hår er jo så inderlig rett fra før at det holdt seg enda rettere i to dager. Og lange kommentarer er bare fint! :-)

A sa...

Oj, kan håret ditt faktisk bli enda rettere?!? :) Du har så nydelig hår, hanna grethe!! :D

Og nå er det faktisk en lys stripe ute på himmelen når jeg går hjemmefra og har tidlig-tidlig vakt! (Dvs kl 06) Sprøtt og deilig!! :D :D

GLaD i DeG!!! Stor KLEM!