mandag 4. juni 2007

SOL!

jeg har solt meg på verandaen i dag!:D
det var virkelig helt fantastisk nydelig deilig!
irene og jeg satt ute og leste på henholdsvis norsk- og naturvitenskapseksamen.
solen skinte og lyste og strålte og riktig steikte oss der vi satt, og vi fikk god farge, begge to!:)
det liker vi.
det liker vi VELDIG godt!
irene hørte meg i patologi, og det gikk faktisk ganske så fortreffelig.
tror nok ikke alt sikkert like godt som den, men sånn får det bare bli.
skal lese litt på øyet og på bevegelsesapparatet før jeg legger meg i kveld,
og så får det bare gå som det går.
vi leker at det går bra.
hurra for det!:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til schnoppa! ;-)

A sa...

Hurra!! Nå er du også ferdig med eksamenstull!! :D :D :D Hurra for ferie!! :D :D Hurra for at du er utrolig søt!! :D Og HURRA for sola som steiker (finally!!!) og gjør oss brune, moahahahha!!
KLEM!!