mandag 30. april 2007

sol ute, oppgave inne...

været e bare helt nydeli i kristiansand! d e ganske kjipt å skulle skrive oppgave i denne strålende solen. eg vil jo sooooooole meg! d e jo mye gøyere! men d e ikke lov i dag. men i morgen, kanskje? og litt i pausene? for en trenger jo pauser innimellom? jaaada. kanskje eg ska ut og ha pause snart? ligge litt på verandaen og kjenne at solen varmer og steiker huden brun. d e fantastisk deili. d e også godt å kjenne at en får gjort nåkke. i dag har eg skreve 372 ord. og mere må d bli! for i morgen ska eg t mandal og treffe marius. jippi!:D eg gleder meg! men då må eg være flink og jobbe bra i dag.

pis! ha en vidunderli dag! husk at solen må nytes.
Gud e god.
amen.

3 kommentarer:

Fru Irene, ho pene sa...

Stemmer for en pause snart :) Hjelpe meg å henge opp klesvasken? Hihi... Så kan vi ta en pause på verandaen sammen - bare jeg ligger på magen og ikke blir mer svidd i ansiktet enn jeg allerede er? :P

Aud Torill sa...

Sol ute, sol inne, sol i hjertet, sol i sinne, sol, bare sol! :)
Men d ska kje du tenka på! Stikk ud ein tur du, O`store bergensar, å sol dæg litt for mæg au sian der e andre som drive å *kremtkremt* jer oppgave *hosthost* :D Men d ska kje du tenka på! :) Så pis får den, å kos dæg!

Hanna Grethe sa...

irene: henge opp klær e GØYT! og pause på verandaen va meget bra. DU e bra!:D

aud torill: eg prøver desperat å kose meg litt innimellom øktene. denne oppgaven kan ta knekken på alle og enhver. men den skaskje få knekke oss! vi har jo tross alt eksamener å tenke på når an e levert inn...